Hvilke butikker besøger vi

Vi har mange års erfaring i at promovere produkter og samarbejder tæt med butikkerne for at maksimere salget af de produkter, vi har i vores portefølje.

  • Helsekostbutikker
  • Matas forretninger
  • Livsstilbutikker
  • Gårdbutikker
  • Sportsbutikker heriblandt Sportigan kæden
  • Enkelte outdoor-, camping- og havebutikker, der bliver besøgt i sommerhalvåret
  • Vi kører i hele Danmark, som vi har opdelt i to distrikter – Jylland og Sjælland/Fyn.
    Vi anbefaler at have jeres produkter med i begge distrikter samtidig, da vores erfaring er, at det største udbytte på den måde opnås.
    I kan godt vælge, at vi kun skal køre i et af distrikterne, og så kan I efterfølgende vælge det andet distrikt til.

Hvordan foregår det?

Vi besøger butikkerne efter aftale, da der på den måde altid er god tid til at fremvise produkter og kampagner. Vi er både strukturerede og omstillingsparate, klar til at præsentere dine produkter på den bedst mulige måde.

En salgsturs varighed spænder over 3 måneder, og det giver det enkelte firma mulighed for at planlægge nye og spændende kampagner fremadrettet. Som regel får hver butik ét besøg i hver salgstur, men der er mulighed for, at udvalgte butikker får flere besøg i en kampagneperiode, såfremt der er behov for det.

Efter endt salgstur udarbejder vi en liste, hvor vi har noteret salg til den enkelte butik og evt. registrering, hvis det på forhånd er aftalt. Listen bliver først sendt ud til jer efter endt salgstur. Efter ordreoptagelse i butikkerne scanner vi ordren videre til Helsam eller direkte til firmaet, som så sørger for at varen bliver sendt ud og faktureret.

Hvor henne i landet?

Vi kører i hele Danmark, som vi har opdelt i to distrikter – Jylland og Sjælland/Fyn.

Vi anbefaler at have jeres produkter med i begge distrikter samtidig, da vores erfaring er, at det største udbytte på den måde opnås.

I kan godt vælge, at vi kun skal køre i et af distrikterne, og så kan I efterfølgende vælge det andet distrikt til.

 

Kunderne siger om Bijodan:

  • Kvalitet fremfor kvantitet
  • God rådgivning og relevant vejledning
  • Enestående præsentation og indsalg
  • Professionelle og engagerede